Радио Оаза 88.3 FM
Недељом од 20 до 22 часова на 88.3 CJIQ FM

Доказано да су људи који су свакодневно пили веће количине кафе снизили ниво лоших ензима у јетри, а ефекат се постизао и са кафом без кофеина

Најновије истраживање је показало да је испијање у омиљеног јутарњег напитка, кафе, добро за јетру. Наиме доказано је да су људи који су свакодневно пили веће количине кафе снизили ниво лоших ензима у јетри, а ефекат се постизао и са кафом без кофеина, пише портал Магазин.

Аутор истраживања др Киан Ксиао из Мариленда је рекао да су ранија истраживања доказала да испијање кафе има позитиван утицај на јетру, али није било познато у коликој мери исти ефекат има кафа без кофеина.

Да би утврдили резултате безкофеинске кафе, Ксиао и његове колеге су користили претходне податке и прегледали су истраживање спроведено на 27.800 особа старијих од 20 година.

Циљ тог истраживања је био увид у опште здравствено стање америчких грађана, који су били подрвргнути систематским прегледима и интервјуима.

Научници су открили да су људи који су пили три или више шољица кафе дневно имали нижи ниво ензима јетре у поређењу са особама које нису пиле кафу. 

Танјуг