Канадски научници, у управо објављеној студији указује и да конзумирање чоколаде може да смањи изгледе да пацијент умре после претрпљеног шлога.
Резултати истраживања, први пут објављени ових дана, детаљно ће бити представљени на годишњој конференцији америчке академије за неурологију, 62. по реду, која ће се од 10. до 17. априла ове године одржати у Торонту.
„Неопходна су додатна истраживања да би се прецизно утврдило да ли чоколада заиста смањује ризик од можданог удара или здравији људи једноставно више од других воле да једу чоколаду", истакла је кардиолог др Сара Сахиб из Канаде. Др Сахиб сарађивала је са канадским колегом Густавом Сапосником у истраживачким лабораторијама Болнице „Свети Мајкл" и Универзитета Торонто, извештава часопис „Сајенс" (Science).
Чоколада је богата антиоксидантима по имену флавоноиди који поседују заштитне супстанце против шлога, али утврђивање стварног степена заштите захтева нова истраживања.
РТС
Младожења добија писмо, чита га, па га збуњено ставља у џеп.
- Ти као да нешто кријеш од мене, мили? - пита га млада. - Па, зар не би требало сада све да делимо, и радост и бриге?
- Кад баш хоћеш... - одважи се он - пише нам нека Милица и обавештава нас да смо постали очеви.
Ауторска права Радио Оаза 2010